‏‫دانلود بازی مد لباس Covet Fashion - Shopping Game v2.18.44‬‏
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394 | 10:20 PM | نویسنده : مهدی

Covet Fashion – Shopping Game یک بازی سرگرم کننده با موضوع فشن است که در آن می‌توانید به خرید لباس‌ها و وسایل مورد علاقه خود بپردازید. مدل‌های جدید را کشف کنید، لباس‌هایی از برندهای واقعی را بپوشید و در چالش‌های مد شرکت کنید و ببینید آیا می‌توانید شیک‌ترین سبک را ارائه کنید.

ویژگی‌ها :

می‌توانید از میان محصولات بیش از ۱۵۰ برند انتخاب کنید

از کلاه تا کفش خود را می‌توانید طراحی کنید

می‌توانید مدل خود را انتخاب کنید

از طریق فیسبوک با دوستانتان بازی کنید

Covet-Fashion

نام بازی : ‏ مد لباس Covet Fashion - Shopping Game v2.18.44‬‏

ژانر بازی : دخترانه

نسخه اندروید : 2.3 و بالاتر

حجم بازی : 48.46 مگابایت


پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر 
حجم : 48.46 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیم

 

نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت22:30---29 تير 1394
سلام .
می بینم که تازه شروع به کار کردی و وبلاگ نویسی خوب هستی اگه می خوای در نویسندگی وبلاگ به من کمک کنی فقط در قسمت نظرات برای من پیام بگذار تو می تونی در مورد هر مطلب و هر موردی در این وبلاگ نویسندگی کنی.
با تشکر.



مهدی مدیر سایت : با سلام خدمت شما و تشکر از شما. بازدید کننده محترم من تازه شروع به کار نکرد و از سال 92 تا به الان حدود 4 وبسایت بزرگ رو مدیریت میکنم و مینو دانلود چهارمین سایت اینجانب است که تازه راه اندازی شده و تا اونجایی که من به وب شما مراجعه کردم و مشاهده شد که وب شما در پر ببیننده ترین روز هم به صد نفر نرسیده در حالی که تنها یکی از وبسایتهای اینجانب تنها در یک روز حدود 1800 نفر بازدید کننده داشت و بازدید کل آن تا با الان حدود 196000 نفر است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : بازی اندروید - android game ، دخترانه ، منبع بازی ها : اندرویدها ، اندروید 2.3 ، اندروید 4 ، اندروید 4.1 ، اندروید 4.2 ، اندروید 5 و بالاتر ، ،